Obs! Det är högt tryck, särskilt på de yngre avdelningarna, det finns därför risk att ditt barn inte kommer få plats direkt, men anmäl intresse nu så ställer vi er i kö!

Här bredvid kan du registrera dig som medlem. Då hamnar du automatiskt i Almtuna scoutkårs kölista i Scouternas medlemsregister. Är du yngre än 15 år ska du fylla i formuläret tillsammans med en förälder eller annan vårdnadshavare. Den e-postadress som du skriver i fältet för e-post ska med föredel vara din egen, så kan dina föräldrars e-postadresser fyllas i i fälten för anhörig 1 och 2.

Är du vuxen som fyller i formuläret för ditt barns räkning och vill bli ledare eller kårfunktionär kryssar du i rutan ”jag kan hjälpa till”.